سرهنگ پاسدار علی خالقیان گفت: یک هزار دانش‌آموز پسر از استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب برای اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اعزام نخستین گروه دانش‌آموزان پسر استان سمنان به راهیان نور خبر داد و گفت: صبح امروز چهارشنبه بیست و سوم بهمن‌ماه ۹۸ نخستین گروه دانش‌آموزان پسر پایه دهم و یازدهم استان سمنان به تعداد یک هزار نفر تحت عنوان «ره پویان مکتب سلیمانی» به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

او افزود: ۲۰ دستگاه اتوبوس در روز‌های ۲۳ و ۲۴ بهمن‌ماه ۹۸ وظیفه انتقال این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی را بر عهده‌دارند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان بابیان اینکه این کاروان علاوه بر دانش‌آموزان، روحانی و مبلغ اعزامی، مداح و راوی دفاع مقدس نیز به همراه خوددارند، ابراز کرد: در این سفر دانش‌آموزان با گنجینه بزرگ دفاع مقدس و خاطرات و روایات شهدا آشنا می‌شوند.

سرهنگ خالقیان بابیان اینکه یادمان فتح المبین، هویزه، شلمچه، اروند، معراج الشهدا و غیره در زمره مکان‌هایی است که دانش‌آموزان از آن دیدن می‌کنند، بیان کرد: تحدید میثاق دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و دفاع مقدس در واقع محور اصلی این اردوی راهیان نور  است.

او بابیان اینکه اردوی راهیان نور دانش‌آموزان دختر نیز بعد از این اردو برگزار می‌شود، افزود: دانش‌آموزان پسر استان سمنان پس از اعزام به مناطق عملیاتی در قرارگاه‌های شهید شوکت پور اندیمشک و شهید شاطری خرمشهر اسکان داده می‌شوند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار