سردار یعقوب سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مردم ولایتمدار همواره بدون توقف به جلو پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در اختتامیه جشنوراه ره آورد سرزمین نور و معبر مقاومت که در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد با بیان اینکه ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان در این ۴۱ سال توطئه‌های مختلفی علیه کشورمان و انقلاب اسلامی داشتند گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، اندیشه‌های مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار و تفکر امام خمینی (ره) همواره بدون توقف به جلو پیش می‌رود.

او با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی به هنر نیاز دارد افزود: باید با شیوه‌های مختلف معارف جدید را در ذهن‌های مردم ماندگار کرد.

سردار سلیمانی در ادامه با بیان اینکه در اولین جشنوراه ره آورد سرزمین نور و معبر مقاومت در سمنان بیش از یک هزار اثر در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله حس و ره آورد زائرین در راهیان نور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد تصریح کرد: آئین اختتامیه هفدهمین دوره جشنوراه ره آورد سرزمین نور در کشور نیز با ارسال بیش از ۱۰۰ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره به زودی برگزار می‌گردد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بستر لازم را در موضوع زیرساختها، محتواها، ایمنی و غیره در مناطق عملیاتی جنوب در ۲ استان دریایی هدفگذاری کرده است افزود: راهیان نور دریایی و راهیان نور پیشرفت و آبادانی نیز برنامه ریزی شده است تا اقشار مختلف مردم علی الخصوص نخبگان با حضور در دو شهر بوشهر و هرمزگان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی از دستاورد‌های علمی و نظامی مانند ستاره خلیج فارس و پالایشگاه‌ها نیز بازدید کنند.

او در پایان با بیان اینکه در سال‌های گذشته در استان سمنان زائرین داوطلب با خودرو‌های شخصی نیز به راهیان نور اعزام می‌شدند گفت: امسال اجرای این طرح در کشور و استان سمنان نیز برنامه ریزی شده است.

گفتنی است، در این مراسم از ۴۰ برگزیده جشنواره سرزمین نور و معبر مقاومت، ۵ مدرسه برتر در ارسال آثار به این جشنواره و از خادمین، موثرین و فعالین اردو‌های راهیان نور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.