مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه‌های آبخیزداری این استان خبر داد و گفت: اجرای کلیه طرح‌ها همچنان در حال پیگیری و اجرا است.

پروژه‌های آبخیزداری استان با پیشرفت ۶۰ درصدی همچنان در حال اجرا استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آقاجانلو مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه‌های آبخیزداری این استان خبر داد و گفت: اجرای کلیه طرح‌ها همچنان در حال پیگیری و اجرا است.

او با بیان این که اجرای پروژه‌های مکانیکی آبخیزداری امسال در ۸ حوزه آبخیز خراسانلو در شهرستان ابهر، میراخور در شهرستان ماهنشان، کرسف در شهرستان خدابنده، چهرآباد و قره چریان در شهرستان زنجان، هزار رود و آبخیز شهری آب بر در شهرستان طارم و چسب در شهرستان ایجرود کلید خورده است.

آقاجانلو خاطر نشان کرد: این طرح‌ها با ۲۷ هزار متر مکعب حجم عملیات بنایی و ۴۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی اجرا شده و یا در دست اجرا است.

به گفته مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، همانند سال ۹۷، در سال جاری نیز از محل صندوق توسعه ملی کشور، اعتباراتی برای مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز در قالب انجام اقدامات حفاظتی، بیولوژیکی، حد نگاری اراضی ملی و انجام اقدامات آبخیزداری و آبخوانداری تصویب گردیده است که بخش قابل توجهی از اعتبارات مذکور برای اجرای اقدامات مکانیکی آبخیزداری و آبخوان داری در نظر گرفته شده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.