کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم و جام را تقدیم هواداران سپاهان کنیم.

کیانی: امیدوارم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ایران درباره پیروزی این تیم برابر تیم العین امارات و اینکه گروه مرگ را تبدیل به گروه زندگی کردند، اظهار داشت: به هر حال برای تیم های دیگر گروه مرگ است اما  تیم ما پرافتخارترین تیم آسیا و لیگ ایران است و اگر خودمان باشیم از هیچ تیمی نمی ترسیم.

او ادامه داد: خدا را شکر همه بازیکنان اصلی و ذخیره ما تمرکز کامل را داشتند و به مدیریت باشگاه، کادر فنی و هواداران تبریک می گویم. انشالله همین روند ادامه بدهیم و ما کاری نکردیم و امیدوارم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم و جام را تقدیم هواداران سپاهان کنیم.

کیانی درباره اینکه متاسفانه هیچ کدام از نمایندگان کشورمان به جزء سپاهان بازی اول خود را در آسیا پیروز نشدند، گفت: به نظرم با اولین بازی نباید ناامید شد و از اول نباید تیم ها را بازنده دانست. تیم های استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو جزء نمایندگان کشورمان هستند و متعلق به یک شهر نیستند و برای این تیم ها هم آرزوی موفقیت دارم. به هر حال این تیم ها  بزرگ هستند و  به طور حتم به روزهای خوب خود بازمی گردند و افتخار برای ملت ایران بدست می آورند.


بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان آسیا/ العین صفر - سپاهان ۴/ جشنواره گل شاگردان قلعه نویی در امارات


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار