سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهش می‌کنم درباره میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان تجدید نظر کند.

قلعه نویی: کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی ها تجدید نظر کند/ روی نقاط ضعف العین کار کردیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه فولادمبارکه سپاهان، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر العین گفت: فوتبال جای زیبایی‌ها است. این رشته ورزشی باعث می شود که هواداران به هم نزدیک شوند. شما در این رقابت‌های بزرگ فوتبال می‌بینید که با هم نمی‌توانند صحبت کنند، اما خود فوتبال زبان همه آنها است. خواهش من این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد میزبانی‌ها تجدید نظر بکند. ما میزبان هستیم، اما باید به ازبکستان.

او ادامه داد: خود من چندبار به عربستان رفته‌ام، خاطرات خیلی خوبی به خصوص برای زیارت دارم. به طور حتم  تیم‌های عربستان سعودی نیز زمانی که به ایران آمده‌اند بعد از بازی با خاطرات خوبی رفته‌اند.

نتیجه بازی در زمین مسابقه مشخص می‌شود 

سرمربی سپاهان درباره بازی برابر العین اظهار کرد: ما می‌دانیم تیم العین تیم بسیار خوبی است. به خصوص  در این ۶ هفته گذشته وقتی مربی این تیم تغییر کرده است. آن‌ها روی ۵۰ متر رو به جلو به خصوص جناح راست خیلی خطرناک هستند. به هر حال  روی نقاط ضعف تیم العین کار کردیم و ما هم تیم سپاهان هستیم و یکی از تیم‌های پرافتخار لیگ قهرمانان آسیا با ۱۲ حضور در این رقابت‌ها است. امیدوارم مسائل تاکتیکی که در این ۳-۴ روز روی آن کار کردیم بازیکنان بتوانند در زمین پیاده کنند. حقیقت بازی زمانی است که داور سوت را می‌زند. به قول  سر الکس فرگوسن، نتیجه بازی در زمین و نه در نشست خبری  مشخص می‌شود.

او گفت: به هر حال همه تیم‌های بزرگ دنیا، برای نمونه منچستریونایتد بعد از فرگوسن ممکن است در بعضی از سال‌ها دچار مشکل شوند. قشنگی فوتبال این است.

نتیجه بازی نزد خدا است 

قلعه نویی در مورد فشردگی برنامه سپاهان در این هفته‌ها بیان کرد: دوستان کنفدراسیون فوتبال آسیا خودشان را جای ما بگذارند. ما ۳ هفته باید دور از چشم تماشاگران و بیرون از خانه بازی کنیم. من ۲۰ سال است مربی هستم و این برای یک مربی شرایط سختی را به وجود می‌آورد. چون ما اعتقاد داریم تماشاگران سرمایه اصلی فوتبال هستند. ما دوست داریم جلوی تماشاگران بازی کنیم.


بیشتر بخوانید: غایبان سپاهان مقابل العین امارات مشخص شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار