مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مسئولان باشگاه العین میزبانی خوبی از ما داشته اند و همه مسائل از جمله زمین تمرین و هتل خوبی برای ما تدارک دیده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شرایط این تیم پیش از دیدابا العین امارات اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان آماده هستند تا یک بازی خوب و با قدرت انجام بدهند و فقط یکی، ۲ مصدوم داریم.

تابش درباره وضعیت میزبانی العین امارات گفت: باشگاه العین میزبانی خوبی داشته و همه مسائل از جمله زمین تمرین و هتل خوب بوده است و بدون مشکل به این کشور آمدیم و پذیرایی خوبی صورت گرفت و ما راضی هستیم. ما در بازی برگشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان  سعی می‌کنیم میزبانی خوبی داشته باشیم و به طور حتم محبت‌های تیم العین امارات را جبران می‌کنیم.

با نتیجه خوبی به ایران بازمی گردیم 

او درباره روحیه بالای سپاهانی‌ها برای بازی با العین امارات بیان کرد: بله ما در سال‌های گذشته برابر العین  خوب کار نکردیم، اما اکنون شرایط متفاوت است. فکر می‌کنم بازی خوبی برابر العین امارات انجام بدهیم و با نتیجه خوبی به ایران باز گردیم.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه این تیم در خارج از خانه بازی‌های سختی پیش رو دارد، گفت: من فکر نمی‌کنم این بازی‌ها خیلی سخت شود. به هر حال  با یک دیدگاه دیگر به این قضیه نگاه کنیم که ما بازی‌های دور رفت را در بیرون از خانه انجام می‌دهیم و بعد از آن میزبان هستیم. همیشه در بازی‌های رفت و برگشت زمانی که دیدار اول را پیروز شویم خیلی بهتر می‌شود و با محاسبات دقیق‌تر می‌توانیم فوتبال بازی کنیم. متاسفانه  در چند سال گذشته بازی با تیم‌های عربستانی باید در کشور ثالث برگزار می‌شده است که امسال ما در تاشکند با تیم عربستانی بازی می‌کنیم. به طور عملی ما میزبان نیستیم و در کشور ثالث بازی می‌کنیم.

تابش درباره اینکه میزبانی از تیم عربستانی در تاشکند لغو شد و چرا بار دیگر در این کشور بازی می‌کنید، تصریح کرد:  طبق برنامه  قرار بود که ما در ورزشگاه بنیاد کار ازبکستان بازی کنیم که مسئولان این ورزشگاه اعلام کردند که زمینشان در زیر کشت قرار دارد به همین علت کمی مُرَدد شدیم که به قطر برویم. البته ما با فدارسیون ازبکستان رایزنی‌های دوباره‌ای داشتیم که اگر بشود باز هم در تاشکند از النصر میزبانی کنیم و این بار ورزشگاه لوکوموتیو در اختیار ما قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: غایبان سپاهان مقابل العین امارات مشخص شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار