هزاران فلسطینی امروز (سه‌شنبه) در اعتراض به طرح شوم آمریکایی-صهیونیستی «معامله قرن» در رام‌الله تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هزاران فلسطینی امروز (سه‌شنبه) با تجمع در مرکز رام الله در کرانه باختری به طرح به اصطلاح صلح معامله قرن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعتراض کردند.

تظاهرات ۲۰ هزار فلسطینی در رام‌الله در اعتراض به معامله قرن

اتوبوس‌های حامل ساکنان شهر‌ها و روستا‌های اطراف رام‌الله برای حضور در این تجمع اعتراضی به مرکز رام الله آمدند. ادارات و مراکز رسمی نیز برای ساعاتی تعطیل شدند و کارمندان برای شرکت در تظاهرات به سمت مرکز رام الله حرکت کردند.

تظاهرات ۲۰ هزار فلسطینی در رام‌الله در اعتراض به معامله قرن

فلسطینی‌ها که تعداد آن‌ها به حدود ۲۰ هزار نفر می‌رسید با حمل پرچم فلسطین و دست نوشته‌هایی که طرح رئیس جمهور آمریکا برای برقراری صلح (!) میان فلسطین و رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کرد، در این تظاهرات شرکت کردند.

معامله قرن به طرحی چالش برانگیز برای تمام فلسطینیانی تبدیل شده که فارغ از این طرح با خطر از دست دادن بخش باقی مانده از سرزمین خود روبه‌رو هستند، به همین منظور فلسطینیان خواستار حمایت‌های عربی و اسلامی بیشتر و پویاتر از قضیه فلسطین هستند.

در هر حال، تداوم جنبش‌های مردمی علیه طرح معامله قرن، یکی از بهترین راهکاری‌هایی است که فلسطینیان آن را برای کنار زدن این طرح مفید می‌دانند. فلسطینیان در این چارچوب، بر اصل فاصله گرفتن از شعارزدگی و ورود به چارچوب‌های عملی و اجرایی از طریق تقویت وحدت ملی تاکید دارند.

بر اساس معامله قرن، ترامپ قصد دارد تا بخش‌های بیشتری از کرانه باختری را به اشغال صهیونیست‌ها درآورد. همچنین بر اساس این طرح، قدس پایتخت رژیم صهیونیستی شناخته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار