رئیس حزب آبی و سفید از عملکرد ضعیف کابینه رژیم صهیونیستی در توقف حملات راکتی از غزه انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جروزالم پست، بنی گانتس، رئیس حزب آبی و سفید، از ناکامی کابینه رژیم صهیونیستی در توقف حملات راکتی از سوی غزه انتقاد کرد.

گانتس به همراه دیگر هم حزبی‌های خود، جلسه کنست را در خصوص تحولات غزه و پیش از شنیدن توضیحات نفتالی بنت، وزیر جنگ این رژیم ترک کرد. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار بود در جلسه کنست به اتهامات مطرح علیه کابینه در خصوص ناکامی در مقابل حملات راکتی از سوی غزه پاسخ دهد.

در جریان این جلسه پارلمان رژیم صهیونیستی، گانتس به همراه امیر پرتس، رئیس حزب کارگر، شکست کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برقراری آرامش در جنوب سرزمین‌های اشغالی و منطقه مرزی غزه را محکوم کردند.

رسانه‌های صهیونیستی روز شنبه اعلام کردند آژیر خطر پرتاب راکت در چند شهرک نزدیک نوار غزه به صدا درآمد. همچنین گزارش‌هایی نیز از اصابت یک راکت شلیک شده از نوار غزه به شهرک صهیونیست نشین سدیروت منتشر شده است.

طی هفته گذشته و پس از انتشار مفاد معامله قرن، گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن ابراز مخالفت شدید با این طرح، هدف قرار دادن بخشی از جنوب اراضی اشغالی را در دستور کار قرار دادند، البته این حملات راکتی تلفاتی درپی نداشته است.

دونالد ترامپ، چندی پیش از جزئیات معامله قرن پرده برداشت که با واکنش تند سران فلسطینی و عربی همراه شد. این طرح به اصطلاح صلح کاملا در خدمت صهیونیست‌هاست و به اشغالگری آن‌ها دامن خواهد زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار