نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همواره توطئه‌های دشمنان را بر هم زدند و پاسخ محکمی به نقشه‌های شوم آنان خواهند داد.

حضور گسترده  مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،توطئه‌های دشمنان را بر هم زد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز سه‌شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنندج در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران اسلامی هر سال در این روز عاشقانه و مخلصانه به صحنه می‌آیند و قدرت اسلام و مسلمین را به رخ جهانیان می‌کشانند.

او با یادآوری اینکه ۲۲ بهمن ماه از روز‌های بسیار سرنوشت ساز در تاریخ امت اسلامی ایران و جز اعیاد عظیم ملت ایران محسوب می‌شود، افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار ضروری و عمل به تکلیف شرعی و ملی است.

او افزود: امروز در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و مردم استان کردستان همپای دیگر هموطنانشان در سراسر ایران اسلامی علی‌رغم تهدید‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی به صحنه آمدند و از آرمان‌های انقلابی که خود بانی آن هستند، دفاع کردند.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: این حضور نشان از بصیرت مردم، عزت، وحدت و همبستگی بیشتر انقلاب اسلامی است که در نتیجه آن حرکت انقلاب در گام دوم خود توفنده‌تر خواهد بود تا مردم بیشتری از جهان به آن ملحق شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: پشتیبانی و حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف، همواره توطئه‌های دشمنان را بر هم زده و پاسخ محکمی به نقشه‌های شوم آنان خواهد بود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه ملت ایران با حضور گسترده خود در مراسم ۲۲ بهمن، بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از نظام و رهبری به دشمنان و دنیا نشان می‌دهند، تاکید کرد: باید امروز معاندان نظام حضور باشکوه مردم انقلابی در صحنه را ببینید و درس عبرت گرفته و بفهمند که مردم پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران با حضور عظیم خویش در یوم‌الله ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق و پاسخی محکم به استکبار جهانی خواهند داد، گفت: انقلاب اسلامی همواره در مسیر پیشرفت و تداوم آرمان‌ها گام برداشته و مسلمانان شیعه و سنی نیز همیشه برای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه هستند.

او با اشاره به همزمانی ۲۲ بهمن امسال با چهلم شهید سلیمانی گفت: ملت ایران و جهان اسلام در مراسم تشییع پیکر پاک حاج قاسم، ارادت قلبی خود را به این سردار سرافراز و محبوب دل‌ها نشان دادند و قطعاً امروز نیز در این یوم‌الله برای ادامه راهش و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از سالیان گذشته حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.