معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حضور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نوعی نشان‌دهنده نفی معامله قرن است، این معامله باطل است و هیچ آثار حقوقی نخواهد داشت.

حضور امروز مردم به نوعی نفی معامله قرن استحسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن همواره مهم بوده است، اما در مقاطع حساس اهمیت این روز بیشتر شده است.

او افزود: اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اولا به خاطر شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دستور شخص ترامپ اهمیت ویژه‌تری دارد.

امیری بیان کرد: دشمنان دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و نمی‌دانستند که سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌های محبوب است. لذا اهمیت امروز به دلیل اربعین شهادت سردار بزرگ اسلام و قدردانی از آن بزرگوار است.

او افزود: حضور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲  بهمن به نوعی نفی معامله قرن است، این معامله باطل است و هیچ آثار حقوقی نخواهد داشت؛ چرا که فلسطین مسأله اول جهان اسلام است و مردم کشورمان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و ابطال این معامله حضور پر شوری دارند؛ افزون بر این اهمیت حضور امسال اعلام انزجار ملت از حاکمیت آمریکا و شخص ترامپ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار