برادر رهبر انقلاب گفت: باید هر سال این موضوع را به نسل های دیگر یادآور شویم که انقلابی در ۴۱ سال پیش رخ داده تا فراموش نکنند و مبانی اصلی انقلاب را زنده بدارند.

نسل‌های بعدی مبانی اصلی انقلاب را زنده بدارندحجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای برادر رهبر انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ با بیان اینکه همگان خود را موظف به شرکت در این مراسم می‌دانند، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور حماسه ای فراموش ناشدنی است؛ از طرفی باید هر سال این موضوع را به نسل های دیگر یادآور شویم که چنین اتفاقی در ۴۱ سال پیش رخ داده است تا فراموش نکنند و مبانی اصلی انقلاب را زنده بدارند.

او ادامه داد: نسل های دیگر در راه یادآوری این اتفاق باید از شعارهای توخالی پرهیز کنند و به مسائل اصلی بپردازند؛ البته امسال خصوصیت دیگری هم دارد و آن چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی است که ان شاء الله شور و هیجان را بیشتر خواهد کرد.

برادر رهبر انقلاب با بیان اینکه در چهلم سردار سلیمانی یادآور مجاهدت‌های ایشان و امثالشان هستیم و خواهیم بود، تصریح کرد: ایشان نمادی از یک انسان انقلابی به معنای واقعی است که همه کار را با هم انجام می‌داد. از طرفی مجاهدی واقعی و از طرف دیگر اهل مطالعه و انسانی با شعور بود.

او افزود: سردارسلیمانی اهل جناح بندی نبود و با همه ارتباط داشت و آن جمله‌اش درباره دختر کم حجاب مبنی بر اینکه او دختر من است، سخن مهمی است و برای عده‌ای درس است که بدانند باید مسائل را بهتر بفهمند و رعایت کنند. امیدواریم قرن ها بتوانیم تا ظهور امام زمان(عج) این جشن بزرگ ملی و اسلامی را بزرگ بداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار