در آستانه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهادها، سازمان‌ها و مسئولان از مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شخصیت‌ها، مسئولان، تشکل‌ها و دستگاه‌های مختلف با صدور پیام و بیانیه‌هایی از مردم فارس برای حضوری گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

شخصیت‌ها، مسئولان، تشکل‌ها و دستگاه‌های مختلف در پیام و بیانیه‌هایی با اشاره به اهمیت راهپیمایی امسال سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن این روز با چهلم شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تاکید بر تداوم راه انقلاب و استقامت بر سرآرمان‌های امام راحل (ره) دانستند.

دعوت رئیس کل دادگستری فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در این بیانیه آمده است: طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصتی مغتنم برای یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت مجاهد و انقلابی ایران اسلامی و مبارزات امت آزادی خواه و حق طلب در برابر حاکمیت زور و مستعمره شیطان بزرگ است.

۲۲ بهمن امسال در حالی فرا می‌رسد که فرمانده سرافراز جبهۀ مقاومت و جهاد، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به سوی حضرت دوست پرکشیده و با عروج آسمانی خود، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی که همان طلیعه ظهور است را سرعت بخشید.

امروزه ملت و نظام ما بیشتر آماج حملات شوم دشمنان خبیث خارجی قرار گرفته است. از به راه انداختن جنگ‌های رسانه‌ای و فرهنگی تا ترور بزرگان و میدان‌داران عرصه‌های حیاتی انقلاب اسلامی؛ غافل از اینکه به گفته معمارکبیر انقلاب اسلامی: «ما را بکشید، زنده‌تر می‌شویم» و تجلی این سخن حکیمانه در تشییع باشکوه و میلیونی سردار سلیمانی نمودار گردید.

مجموعه قضایی استان فارس در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرارسیدن یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن به محضر امام عصر «ارواحنا له الفداء»، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» و ملت با بصیرت ایران، با توجه به تحولات داخلی و منطقه‌ای، از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا شکسته شدن هیمنه آمریکای تروریست و طرح معامله احمقانه، خبیثانه و شکست خورده قرن، از همه اقشار و گروه‌های مختلف مردم فهیم و ولایتمدار استان فارس دعوت می‌کند همچون چهل سال گذشته با بصیرت بالای سیاسی و شعور دینی و شور انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله بیست‌ودوم بهمن، شرکت فعالانه داشته باشند تا بار دیگر به همگان اعلام کند که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن تا پای جان ایستاده است و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با شهدای اسلام و هشت سال دفاع مقدس و سیدالشهدای مدافعان حرم، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عهدی دگربار می‌بندد.

دعوت شورای اسلامی شهر شیراز از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ را می‌توانیم پایانی بر قرن‌ها حکومت استبداد و صد‌ها سال وابستگی و سرسپردگی به استکبار جهانی بدانیم؛ انقلابی که با فریاد «نه» به خودکامگی، ظلم و ستم، «نه» گفت و به استقبال استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به معنی حکومت مردم مسلمان ایران‌زمین بر سرنوشت خویش رفت.

اینک، در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی؛ که از حاصل سال‌ها مجاهدت، مقاومت و مبارزه مردم ایران‌زمین برای دستیابی به سه اصل «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بهره می‌بریم؛ بر ماست که برای حفظ و تقویت و یا تحقق‌بخشی حداکثری به این سه اصل مهم؛ این مناسبت تاریخی را گرامی بداریم.

شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن تبریک مجدد چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با تأکید بر اهمیت بیش از پیش توجه به شعار‌های انقلاب و کوشش حداکثری در جهت جلب رضایت و اعتماد عمومی؛ از همه‌ی هم‌وطنان عزیز به ویژه شهروندان شریف شیراز، برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۹۸ دعوت به عمل می‌آورد.

امید می‌رود حضور پر صلابت ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به ویژه در هنگامه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ تضمین‌بخش استمرار انقلاب اسلامی و تحکیم آن باشد

بیانیه اتاق اصناف فارس برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در قسمتی از این بیانیه آمده است: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ما همچنان محکم ایستاده ایم و در برابر همه تجاوزات ابر قدرت ها و بویژه آمریکای استعمارگر سربلند و پیروزیم.

توطئه ها و دسیسه ها نبردهای سخت و نرم نتوانست نهال نیرومند انقلاب اسلامی را در ایران و منطقه و جهان بلرزاند. اسرار این پیروزی ایستادگی و مقاومت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و توکل او به خداوند بزرگ و توسل به ائمه اطهار (ع) است.

تداوم پیروزی های انقلاب نیز به دلیل پایمردی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بوده است.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کسبه و بازاریان شیراز همگام با اصناف سراسر کشور همواره در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیری داشته اند و امسال نیز با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی امسال نیز وحدت و همدلی و صلابت انقلابی خود را به منصه ظهور خواهند داشت و ضمن پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های والای امام (ره) تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری پیمانی دوباره خواهند بست.

دعوت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در قسمتی از این بیانیه آمده است: چهل و یک سال پیش در چنین ایام مقدسی ملتی بزرگ با قیام جمعی معجزه اسا، بزرگترین رستاخیز انسانی و اجتماعی تاریخ خود و یکی از بزرگترین و پر شورترین انقلاب‌ها را رقم زده تا به یک تاریخ سرگشتگی منجر به انحطاط، پاسخ و نوش دارویی برای آلام بی کرانه بشر ارائه دهند و در طی چهار دهه پر افتخار به طلایه داری مجاهدان راه حق پردازد.

اداره کل تبلیغات اسلامی فارس ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و تمامی شهدای عزیز امنیت، خصوصا سردار مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از همه اقشار و آحاد مردمی به ویژه علما و روحانیت معزز دعوت می‌کند تا با حضوری پر شور و شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک یوم الله تماشایی دیگر را به برگ زرین انقلاب اضافه نمایند.

بیانیه خانه کارگر تشکیلات فارس به مناسبت ۲۲ بهمن

در متن بیانیه خانه کارگر تشکیلات استان فارس آمده است: دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌نماییم و در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که دوران کمال خود را طی می‌کند عید انقلاب را تبریک می‌گوییم.

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای هل من ناصر رهبر فقید و عظیم الشان انقلاب اسلامی بود که میخواهند تامین کننده کرامت و حرمت‌ها باشد که به لطف الهی به منصه ظهور رسید، ایام الله فجر یاد آور حضور پر شور مردمی است که همه هستی خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و همه هستی خویش را نثار نظام و انقلاب کردند و کارگران شریف نیز همواره خط شکن و خط مقدم این حرکت بوده و هستند که با تمام توان انقلاب را از ابتدا یاری گر بوده و حتی با بستن شیر‌های نفت به پیروزی انقلاب اسلامی کمک اساسی کردند.

اکنون در ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نشانه وحدت امت اسلامی است از عموم مردم بزرگوار و شهید پروز خاصه کارگران گرامی و خانواده هایشان و همچنین بازنشستگان عزیز دعوت می‌کنیم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه با حضور پر شور و حماسی خود که بیانگر تجلی وحدت است، اقتدار مجدد ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشته و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کنند.

دعوت جهاددانشگاهی فارس برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

جهاددانشگاهی استان فارس به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر و اقشار مختلف مردم خصوصا جامعه دانشگاهی را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر است:

"بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

پیروزی عظیم در روز ۲۲ بهمن ۵۷ را مردمی رقم زدند که از دل و جان، پژواک بانگ عدالتخواهانه امام حکیم شان را همچون کوهی استوار بر سر ظالمان و طاغوتیان کوفتند و آن زمان که عزم بلند و جانفشانی‌ها در مسیر عمل به دین و در راه آزادی ایران را دیدند به صحنه آمدند و تا امروز و در آستانه ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی، کار زار پر خطر حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب را ترک نکردند.

اقدام و عمل عالمانه و خالصانه امام امت و تاکید آن شخصیت الهی بر ضرورت ادای تکلیف در مواجهه با ستم‌های بی شمار حکام و عمال پهلوی و انگشت اشاره‌ی آن فقیه اسلام شناس به سوی شیطان بزرگ و دنیای استکباری دیکته شده توسط ایالات متحده آمریکا، چنان بینشی در آحاد ملت بزرگ ایران آفرید که حاضر شدند انواع و اقسام فداکاری‌های حیرت آمیزی را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از این نعمت از خود بروز دهند.

امروز، قدرت اصلی ایران اسلامی و دست برتر نظام در برابر دشمنان مستکبر و مادی گرای انقلاب، دل‌های شیفته و اعتقاد راسخی است که یک ملت عزتمند، با ایمان و دوستدار ایران، به مدد آن و با وجود مشکلات و کارشکنی‌های فراوان در راه کسب استقلال کامل، مبارزه با بیگانه پرستی، تحقق عدالت، نفی و دفع جریان نفاق، جنگ با فقر و فساد و تبعیض گام برداشته است. این خط نورانی همچنان ادامه دارد و شعار‌های پرحکمت مردم و خواست آن‌ها با هدایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به اهداف عالیه خود نزدیک می‌شود. گام دوم انقلاب، معنویت و عدالتخواهی، عزت، کرامت و آبروی ایرانیان، حرکت و جهش بزرگ علم و فناوری، اقتصاد پویا و اقتدار نظامی در غایت تحقق شان، دیگر عناصر دست یافتنی برای ملت بزرگ ایران هستند و نشانه این امید عظیم، حماسه آفرینی‌ها و موفقیت‌های روشن و گویایی است که در زمان‌ها و به فراخور حوادث و رویداد‌ها یا در پاسخ به دشمنان انقلاب، بروز و ظهور نموده و همگان را متوجه این قدرت متکی به خداوند قادر سبحان می‌نماید.

راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همواره وعده گاه چنین مردمی بوده است. ملتی که متحد و یک صدا بانگ الله اکبر سر می‌دهد و یاد بنیانگذار انقلاب و فرزندان انقلابی و شهید آن امام را گرامی می‌دارد. امسال، مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با چهلمین روز عروج سردار دل‌ها و فرزند عزیز و همیشه زنده ولایت و انقلاب شهید عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران صدیقش (اعلی الله مقامهم الشریف) مقارن شده است. ملت رشید و شهیدپرور ایران اسلامی که بدرقه‌ی با شکوه این لاله‌های به خون تپیده را زبانزد عوالم ملک و ملکوت کردند، یک بار دیگر یاد آنان را در اربعین آسمانی شدنشان گرامی می‌دارند و با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان می‌کنند.

جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی و برخاسته از آرمان‌های امام و شهیدان راه حق، در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن از همه اقشار مختلف مردم وفادار و امانتدار ایران اسلامی دعوت می‌کند با گام‌های استوار و صفوف به هم پیوسته خود همچون گذشته مسیر‌های راهپیمایی را از عطر حضور شان سرشار کنند و عجز و شکست دشمنان ناامید را به رخ شان بکشند.

اعضای این نهاد انقلابی بر ضرورت توجه ویژه همه اقشار به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون مسأله مهم انتخابات تاکید می‌نمایند و از ملت شریف ایران می‌خواهند با اراده مصمم و تعهد به مصالح کشور، در انتخابات پیش رو پای صندوق‌های رای حاضر شوند و وکلایی شایسته به مجلس شورای اسلامی رهسپار نمایند تا به فضل الهی، برگ درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران رقم بخورد. "

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار