آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام در آستانه فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال ۲۲ بهمن همانند سال‌های قبل، آحاد مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند و نسبت به انقلاب اسلامی که برای آن فداکاری بسیار شده ابراز حمایت و مقاومت علیه دشمنان خواهند داشت.

وی افزود: راهپیمایی امسال خصوصیت دیگری هم دارد که مقارن با چهلمین روز شهادت سردار شهید و عزیز ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که مطمئنا انگیزه بیشتری هم برای حضور هرچه پرشورتر همه مردم ما در این راهپیمایی بزرگ خواهد بود.

رئیس جامعه روحانیت شیراز با اشاره معاهده ننگین موسوم به "معامله قرن" گفت: علاوه بر این، در این راهپیمایی اعتراض به یک جریان جدید تحت عنوان معامله قرن و بحث تعیین سرنوشت فلسطین مطرح است که بحمدالله همه این آگاهی را دارند که این معاهده‌ای ننگین و یک جانبه است که به شکست مواجه خواهد شد.

او  ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این معاهده را طرحی احمقانه، خبیثانه و شکست‌خورده خواندند، لازم است در این راهپیمایی عظیم و باشکوه نسبت به این مظلومیتی که بر مردم فلسطین، همواره بوده و امسال به این شکل بروز پیدا کرده، اعتراض شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار