رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: کلنگ ساخت ساختمان جدید پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهردراز این شهرستان با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد ریال همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر به زمین زده شد.

کلنگ ساختمان جدید پایگاه اورژانس شهردراز ایرانشهر به زمین زده شدمحمد مهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:عملیات ساخت این پروژه از محل اعتبارات استانی در محل فعلی مرکز آغاز و به مدت ۱۲ ماه تکمیل خواهد شد.

او  به افتتاح پروژه ساختمان بازسازی شده این پایگاه اورژانسی نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری افزون‌بر ۱۵میلیارد ریال افتتاح و یک دستگاه آمبولانس، تجهیزات پزشکی و ارتباطی به آن اضافه شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: این طرح جهت خدمت رسانی به جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری روستایی منطقه تجهیز و افتتاح شد.

او  ادامه داد: ۸۰ پروژه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ایام دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.

امینی فرد تصریح کرد: زیربنا پروژه‌های مذکور حدود ۱۲ هزار مترمربع است که در مجموع با اعتباری افزون‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال احداث و کلنگ‌زنی خواهند شد.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار