فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات اندیشیده شده است.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ایجاد فضایی امن توام با آرامش مطالبه عامه مردم از پلیس است.

او گفت : همه کارکنان نیروی انتظامی خصوصا در استان کرمانشاه تلاش می‌کنند که پاسخ مناسبی به این تقاضا بدهند و خوشبختانه اکثر شهروندان نیز از امنیت موجود رضایت دارند.

جاویدان گفت: در این راستا تلاش دشمنان هم برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی در جامعه بی فایده بوده و هرگز نتوانسته اند به هدف خود دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از مبارزه با سرقت به عنوان یکی دیگر از مطالبات مهم مردمی یاد کرد وافزود: در همین راستا از ابتدای امسال تا پایان دی ماه حدود ۶۵ درصد سرقت‌های صورت گرفته توسط پلیس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

او از رشد ۱۴ درصدی دستگیری سارقان و افراد مالخر طی ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل و برابری کشفیات سرقت‌های مسلحانه صورت گرفته در این مدت خبر داد.

جاویدان با بیان اینکه موضوع سرقت یکی از شاخص‌های ارزیابی امنیت به شمار می‌رود، گفت: پلیس تلاش می‌کند با مبارزه جدی با این پدیده شاخص‌های امنیتی را ارتقاء بخشیده و شرایط مطلوب‌تری را ایجاد کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، آن را یک رویداد مهم ارزیابی و از عموم مردم دعوت کرد تا در این صحنه، پرشورتر از همیشه حضور پیدا کنند.

او افزود: حضور پرشور مردم در این رویداد مهم نیازمند زیرساخت‌هایی است که قبل از برگزاری انتخابات باید فراهم شود، یکی از این زیرساخت‌ها بحث تامین امنیت است که پلیس متولی آن بوده و اقدامات لازم نیز صورت گرفته است.

جاویدان گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.