فرماندار دشت آزادگان گفت: همزمان با نهمین از روز از دهه مبارک فجر، پروژه‌های گازرسانی، آبرسانی و پارک‌های تفریحی در این شهرستان بهره برداری و یا کلنگ زنی شدند.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین پیروزی شکوهمند و غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران، آیین افتتاح پروژه گازرسانی در بخش مرکزی این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان انجام شد.

او افزود: همچنین در آیینی ۳ پارک تفریحی در بخش بستان با حضور بخشدار بستان و جمعی از مدیران شهرستان به بهره برداری رسیدند.

او با بیان اینکه پروژه گاز رسانی که امروز به بهره برداری رسید دارای ۳۵ هزار متر شبکه گذاری است، افزود: این پروژه ۴۰۰ انشعاب دارد و ۴۰۰ خانوار در روستای سید عزیز از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی و پارک‌های تفریحی در دشت آزادگان

به گفته سیلاوی، اعتبار هزینه شده برای انجام و بهره برداری از پروژه گاز رسانی روستا‌های دشت آزادگان معادل ۱۰۸ میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان در ادامه بیان داشت: همچنین کلنگ زنی پروژه های روشنایی و پارک تفریحی در بخش بستان این شهرستان نیز انجام شد و در آینده‌ای نزدیک اهالی این مناطق می‌توانند از پارک‌های تفریحی با امکانات مطلوب بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: دو پروژه هم آبرسانی هم در این شهرستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی و پارک‌های تفریحی در دشت آزادگاندر ایام الله دهه مبارک فجر امسال، پروژه‌های مختلف عمرانی، تولیدی، اشتغالزایی و ... در مناطق مختلف استان خوزستان و شهرستان دشت آزادگان کلنگ زنی و افتتاح شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.