استاندار بوشهر گفت: مردم برای حفظ استقلال و آزادی، و پاسداری از جمهوری اسلامی مانند سال‌های گذشته بلکه پرشورتر به صحنه خواهند آمد.

مردم پرشورتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با صدور پیامی از مردم استان بوشهر برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در بخشی از این پیام آمده است، در شرایط حساس کنونی که کینه توزی دشمنان به اوج خود رسیده و با تهدید، تحریم و جنگ اقتصادی مردم ایران را در تنگنا و سختی قرار داده‌اند، بر همگان لازم است تا با حضور گسترده و معنادار خود دشمنان را مایوس کنند و به اقتدار و امنیت ملی خود بیفزایند.

استاندار بوشهر در پیام خود تاکید کرده است، همان گونه که مردم در سال ۱۳۵۷ برای استقرار نظام جمهوری اسلامی با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» به صحنه آمدند امروز برای حفظ استقلال و آزادی، و پاسداری از جمهوری اسلامی مانند سال‌های گذشته بلکه پرشورتر به صحنه خواهند آمد.

گراوند تصریح کرده است، با توجه به پیشینه درخشان تاریخی و مبارزاتی مردم استان بوشهر و فعالیتی که در پیروزی و استمرار انقلاب داشتند، مطمئن هستیم همگام با مردم ایران اسلامی در خیابان‌ها حضور خواهند یافت و به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت و برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار خواهند افزود.

استاندار بوشهر در این پیام با اشاره به چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، آورده است، شهادت مظلومانه سپهبد سلیمانی و تحریم‌های اقتصادی که آمریکا به ملت ایران تحمیل کرده باعث حضور پررنگ‌تر و گسترده آحاد ملت در این راهپیمایی باشکوه و اعلام انزجار از استکبار جهانی خواهد شد.

گراوند تاگید کرده است، ما برای پاسداری از خون شهید سلیمانی و همه شهدای انقلاب و دفاع از دستاورد‌های نظام اسلامی باید در کنار هم در خیابان‌ها حاضر شویم و این حضور به طور قطع  دشمنان را ناامید می‌کند. دشمنان می‌دانند همان طور که مردم در تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، راهپیمایی این ۲۲ بهمن را متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.