هدیه روز مادر را خودتان بسازید

همه ما دوست داریم برای عزیرترین شخص زندگی مان هدیه ای تهیه کنیم که او را خوشحال کند. این هدیه وقتی با چاشنی خلاقیت و ابتکار خودمان همراه شود زیباتر می شود.

هدیه روز مادر را خودتان بسازیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،نزدیک‌های روز مادر که فرا می‌رسد اینکه چه هدیه‌ای برای این روز بخریم تبدیل به یک معمای بزرگ می‌شود از یک طرف محدودیت بودجه مالی و از سمت دیگر خرید هدیه‌ای که مادر را شاد کند حل این معما را دشوارتر خواهد کرد. معمولا دانش آموزان، نوجوانان و کودکان برای خرید هدیه این روز توان مالی بسیار کمی دارند، اما آن‌ها می‌توانند با خلاقیت و ابتکار خوشان هدیه روز مادر را بسازند در این مطلب یک معلم هنر شما را برای ساخت هدیه این روز راهنمایی می‌کند.


هلیا حسن زاده معلم درس کار و فناوری گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:گفت: ساخت هدیه از سوی دانش آموزان قدرت خلاقیت آن‌ها را تقویت می‌کند و حتی می‌توان گفت تقویت ایده‌های کارآفرینی در نوجوانان و کودکان از انجام چنین کار‌هایی آغاز می‌شود.

او ادامه داد: ایده‌های مختلفی وجود دارد که این ایده‌ها باید با توانایی دانش آموز متناسب باشد به طور مثال به دانش آموزان ابتدایی ساخت کارت تبریک یا یک قاب مقوایی پیشنهاد می‌شود.

این معلم گفت:دانش آموزان مقطع متوسطه بستگی به توانایی‌های خود می‌توانند هدایای مختلفی بسازند به طور مثال ساخت زیرلیوانی یک ایده رایج است دانش آموزان که نقاشی خوبی دارند می‌توانند از یک قطعه کاشی استفاده کنندو با رنگ آمیزی و کشیدن نقش دلخواه خود آن را تبدیل به یک زیرلیوانی کنند و یا آن‌هایی که در نقاشی ضعیف هستند می‌توانند با چسباندن چوب بستنی‌ها به هم یک زیرلیوانی بسازند.

حسن زاده گفت: معمولا دختران نوجوان با استفاده از آموزش‌های خیاطی که در دبیرستان به آن‌ها ارائه می‌شود می‌توانند هدایایی جالبی برای این روز درست کنند این هدیه، می‌تواند یک دستمال یا جانماز گلدوزی شده باشد یا یک کیف پارچه‌ای کوچک دست ساز برای قرار دادن وسایل کوچک باشد.

او ادامه داد: آن دسته از دانش آموزان که مهارت‌های عملی قوی تری داشته باشند می‌توانند زیورآلات ساده‌ای برای این روز بسازند و آن دسته از دانش آموزان که این کار برایشان مقدور نیست می‌توانند با خرید یک شانه سر و چسباندن مروارید و سایر اشیای زینتی آن را به یک هدیه زیبا تبدیل کنند.

این معلم درس کار و فناوری گفت: آنچه که مهم است این است که دانش آموز از حاصل کار خود برای هدیه استفاده کند و حتی این کار می‌تواند شامل پخت یک کیک ساده برای مادر باشد.

علاوه بر ایده‌هایی که در این گفتگو به آن اشاره شد می‌توانید با جست و جو در اینترنت از ایده‌های دیگری نیز استفاده کنید آنچه اهمیت دارد این است که شما با دادن این هدیه به یاد مادرتان بوده اید.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار