معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم کشور با حضور حماسی و حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، فتنه دشمن را خنثی می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی در نشست شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دشمن با تمام توان درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است، اما مردم مؤمن و بصیر کشور با حضور حماسی و حداکثری خود بار دیگر این فتنه دشمن را نیز خنثی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری در چهارمحال و بختیاری فراهم است، افزود: با وجود تنگنا‌های اقتصادی و هجمه‌های دشمن، مردم از وحدت و همدلی خوبی برخوردارند و پیش‌بینی می‌شود شاهد مشارکت بالایی در انتخابات اسفندماه امسال باشیم.

او اضافه کرد: بی‌شک اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح به مردم می‌تواند فضای جامعه را نسبت به گرفتار شدن در دام شایعات و اخبار بی‌اساس مصون دارد.

مردانی ادامه داد: فضای مجازی فرصت‌های بسیاری را برای تبیین دستاورد‌های نظام و عملکرد مسئولان فراهم کرده است که باید از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار