عوض کردن خاک باغچه و کاشتن گل و نهال از کارهای آخر زمستان است در این مطلب راهنمایی های لازم برای گل و گیاه های بهاری ارائه می شود.

چه گل‌هایی را برای عید در باغچه خانه بکاریم؟یکی از کار‌های خانواده‌ها برای عید، سر و سامان دادن به باغچه آپارتمان یا حیاطشان است. خانم‌های خانه دار با خرید گل‌های آپارتمانی جدید نیز حال و هوای فضای داخل خانه را عوض می‌کنند در این مطلب شما را راهنمایی می‌کنیم که چه گل‌هایی را برای عید بکارید.

محمد فریدونی مهندس کشاورزی با گرایش گیاهان زینتی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: گل‌های بنفشه، جعفری، مروارید، مینا و ساناز از گل‌های بهاری است که می‌توانید در باغچه بکارید.

او ادامه داد: با توجه به اینکه آب و هوای ابتدای بهار با اواخر بهار متفاوت است هرکدام از این گل‌ها نیز ماه کاشت خاص خود را دارند و باید در هنگام خرید گل راهنمایی‌های لازم را جویا شوید.

این متخصص گل‌های زینتی گفت: خرید گل‌های آپارتمانی برای بهار محدودیتی ندارد و فقط باید با توجه به فصل، در شرایط آبیاری دقت شود.

فریدونی ادامه داد:  کاشت نهال درباره نهال‌های بدون پوشش باید در زمان خواب زمستانه درخت انجام شود و درباره نهال‌های گلدان دار نیز کاشت نهال در هر موقع از سال می‌تواند انجام شود.

 
انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.