مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پایگاه‌های ثابت و سیار این جمعیت آماده پوشش امدادی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در این استان است.

آمادگی هلال احمر استان یزد برای پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با صدور پیامی از مردم استان یزد و تمامی اعضا، نجاتگران و داوطلبان و پرسنل هلال احمر برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

حرازی زاده افزود: به همین منظور طرح پوشش امدادی هلال احمر استان یزد از صبح روز سه شنبه تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه دارد.

او بیان کرد: ۲۵ دستگاه خودروی مختلف اعم از آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمک دار، خودروی سواری به همراه بیش از ۲۰۰ امدادگر و نجاتگر این مراسم را پوشش خواهند داد.

حرازی زاده افزود: در تمام شهرستان‌ها و مرکز استان امدادگران این نهاد در بین راهپیمایان با برپایی ایستگاه‌های سلامت جهت ارائه خدمات کمک‌های اولیه حضور خواهند داشت.

او تصریح کرد: در این روز تمامی امکانات سبک، نیمه سنگین و سنگین جمعیت هلال احمر آماده بهره گیری در حوادث احتمالی خواهند بود در کنار آن تمامی پایگاه‌های امداد جاده‌ای و کوهستان این نهاد و همچنین تیم واکنش سریع نیز در آماده باش کامل قرار خواهند داشت تا اگر حادثه‌ای در حوزه استحفاظی آن‌ها رخ دهد به فعالیت بپردازند.

این مقام مسئول در پایان شماره ۱۱۲ را آماده دریافت گزارشات مردمی از وقوع حوادث اعلام کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار