معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: ۱۵ هزار و ۱۳۳ حامی نیکوکار حمایت سه هزار و ۹۲۴ یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را بر عهده دارند.

حمایت ۱۵ هزار نیکوکار یزدی از سه هزار و ۹۲۴ یتیم و کودک نیازمندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  غلامرضا مشعل چی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های موفق این نهاد است که به‌منظور حمایت مادی و معنوی خیران از ایتام و کودکان نیازمند اجرا می‌شود، گفت: ۱۵ هزار و ۱۳۳ حامی نیکوکار حمایت سه هزار و ۹۲۴ یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

مشعل چی افزود: از آغاز اجرای طرح اکرام ایتام و طرح محسنین بیش از ۴۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از سوی حامیان نیکوکار به‌حساب ایتام و کودکان نیازمند واریزشده است.

او بیان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین طرح‌هایی هستند که به‌موجب آن حمایت مالی و معنوی ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد به خیران و نیکوکاران واگذار می‌شود و هر حامی با پذیرفتن امر حمایت یک یا چند نفر، ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به‌حساب بانکی هرکدام از آنان واریز می‌کند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار