تمدید طرح تقسیط جرایم رانندگی

مهلت پرداخت قسطی جرایم رانندگی برای خودروهای توقیفی تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: طرح تقسیط جرایم رانندگی تا پایان اسفند برای همه رانندگان به ویژه کسانی که خودروی آن‌ها در پارکینگ توقیف است، تمدید شد.

سردار هادیانفر افزود: تعداد زیادی خودرو و موتورسیکلت به علت جرایم، در پارکینگ‌های سراسر کشور متوقف است و با مجوز از فرمانده ناجا و وزیر کشور موافقت شد طرح تقسیط جرایم که پایان دی ماه معتبر بود، به مناسبت ایام الله دهه فجر تا پایان اسفندماه تمدید شود.

او گفت: هم وطنان می‌توانند با سند سبز و اسناد مالکیت به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند و با اخذ تعهد و همچنین برگه تقسیط متناسب با وضعیت مالی خود برای قسط بندی جریمه خود اقدام کنند.

سردار هادیانفر افزود: ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌ها وجود داشت که ۵۰ هزار وسیله نقلیه ترخیص شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور افزود: البته این موضوع شامل خودرو‌های سرقتی و خودرو‌هایی که مشکلات قضایی دارد، نمی‌شود.

سردار هادیانفر گفت: اکثر این خودرو‌هایی که به دلیل جرایم بالای یک میلیون تومان متوقف شده، مربوط به قشر ضعیف است که معمولا با این خودرو‌ها امرار معاش می‌کنند که بایستی با تسهیلات به وجود آمده برای ترخیص خودرو اقدام کنند.

او افزود: البته در ماه‌های گذشته برخی از افراد امکان ترخیص نداشتند، زیرا هزینه پارکینگ آن‌ها بالا بود و چون پارکینگ بخش خصوصی است، پلیس نمی‌تواند دخالت کند.

سردار هادیانفر گفت: به هر صورت رانندگان این گونه خودرو‌ها به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه و در همان روز به ترخیص خودرو اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.