کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دیشب باد با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت در ایستگاه هواشناسی قهاوند به اسدآباد به ثبت رسید.

باد شدید با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت در استان همدانحسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  باد با سرعت شدید را در استان همدان  از روز جمعه عصر آغاز شده تا عصر امروز هم ادامه دارد.

او با بیان اینکه بیشترین سرعت باد ثبت در ایستگاه‌های هوا شناسی ۱۱۲ کیلو متر بر ساعت است افزود: بیشترین سرعت باد مربوط به ایستگاه هوا شناسی قهاوند - گردنه اسد آباد است و در همدان هم در شبانه روز گذشته باد با سرعت ۸۳ کیلومتر بر ساعت راداشته ایم.

کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان گفت: از صبح روز دوشنبه تا اواخر روز چهار شنبه کاهش شدید دما را در استان داریم  و در تمامی نقاط استان در گرم‌ترین ساعات روز هم دمای زیر صفر در جه خواهیم داشت.

باقری شکیب  اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، ملایر، اسدآباد و نهاوند با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و گل تپه با ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر سرد‌ترین نقطه استان بود.

دمای هوای همدان هم در این مدت بین  ۲ تا ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر در تغییر بود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.