کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: باد شدید با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلو متر برساعت همدان را در نوردید.

سرعت با در استان همدان به ۱۱۰ کیلو متر بر ساعت رسیدمحسن موسوی، کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: باد شدید در استان همدان که از جمعه شب آغاز شده به سرعت ۱۱۰ کیلوو متر در ساعت در ارتفاعات هم رسید و در بیشتر نقاط شهری باد با سرعت ۸۰ کیلو متر بر ساعت بود.

او با بیان اینکه این باد شدید خسارتی هم به درختان، ایستگاه‌های اتوبوس، تابلو‌های تبلیغاتی و وسایل ورزشی و صندلی پارک ها هم وارد کرد، افزود: از امروز تا فردا از شدت وزش باد در استان کاسته می‌شود.

موسوی از کاهش دمای هوا هم تا آخر هفته در استان خبر داد و گفت: کاهش دما از ابتدا تا آخر هفته به بیش از ۲۰ درجه سانتیگراد هم می‌رسد.

او از آغاز بارش‌های برف و باران در استان هم خبر داد و افزود: امروز بارش‌های پراکنده باران و از فردا بارش‌های پراکنده برف را در استان خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان بین یک تا ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر در تغییر بود و در مقایسه با دیروز ۳ درجه سانتیگراد کاهش دما داشت.

در شبانه روز گذشته ملایر، نهاوند و قهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و گل تپه و رزن با ۳ درجه سانتیگراد زیر صفرسرد‌ترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.