در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار بوشهر طرح‌های شهرستان جم افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

چندین طرح در شهرستان جم افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  همزمان با نهمین روز از دهه فجر, ۹۹ پروژه عمرانی با ۹۱ میلیارد تومان در شهرستان جم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که از این تعداد ۸۳ پروژه با ۵۱ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با ۴۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

۳ پروژه گازرسانی با ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان جم با حضور استاندار بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

در این ادامه سفر ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری ریز که عملیات اجرایی آن در سال ۸۹ شروع و بعد از آن متوقف شده بود با همت دولت تدبیر و امید بعد از ۱۲ سال تکمیل شد.

 عبدالکریم گراوند, در مراسم افتتاح این ساختمان با تاکید بر لزوم تجهیز مجتمع فرهنگی هنری ریز و تکمیل سالن اجتماعات گفت:  برای تامین نیاز هنرمندان این شهر هزینه مورد نیاز برای تجهیزات لازم ویژه بخش‌های فرهنگی و هنری این مجتمع برآورد شود تا برای تامین اعتبار، اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مرکز جامع سلامت انارستان کددار و توسعه می‌یابد افزود: در ۴۱ سال گذشته، امسال در سخت‌ترین شرایط مالی و اعتباری کشور هستیم و با وجود تمام مشکلات مالی، تلاش کردیم طرح ها تکمیل و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، شهرستان جم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.