استاندار بوشهر گفت: ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان در یک سال آن هم در شرایط نامطلوب مالی دولت، اقدامی جهادی در عرصه خدمت به محرومین است.

۱۳ پروژه در شهرستان دشتی افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در مراسم افتتاح طرح‌های عمران شهری خورموج با قدردانی از تلاش های فرماندار و مجموعه شورا و شهرداری خورموج بیان کرد: اگر در خورموج کاری انجام شده نشان از فضای همدلی است که بین شورا و شهرداری وجود دارد.

او با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان افزود: پارسال ۱۷.۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این واحدها به کمیته امداد پرداخت کردیم و امسال هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان در یک سال آن هم در شرایط نامطلوب مالی دولت، اقدامی جهادی در عرصه خدمت به محرومان است.

او با اشاره به طرح های دهه فجر شهرستان دشتی افزود: به مناسبت دهه فجر ۱۳ طرح با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

استانداربوشهر ادامه داد: طرح‌های خوبی امروز در دشتی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که می‌توان به طرح‌های آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد. در دو سال گذشته در استان ۵۵۰ کیلومتر شبکه آب روستایی اصلاح شده و امسال هم اصلاح ۶۶۰ کیلومتر شبکه دیگر در دست اجراست.

گراوند در مورد طرح‌های کشاورزی افتتاح شده در دشتی نیز گفت: امسال طرح آبیاری تحت فشار در حدود ۶ هزار هکتار از کشتزارهای این شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.