استاندار بوشهر گفت: تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی حاصل زحمات فرزندان ملت است و زیر سایه نظام اسلامی محقق شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرای طرح‌های عمرانی دهه فجر شهرستان کنگان بیان کرد: هر کسی توسعه عسلویه را می‌بیند باید به جمهوری اسلامی ببالد. تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی حاصل زحمات فرزندان ملت است که زیر سایه نظام اسلامی محقق شده است.

گراوند با اشاره به توسعه صنایع موجود در پارس جنوبی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بعد از اینکه دشمنان در جنگ نظامی توفیقی حاصل نکردند جنگ اقتصادی را بر این کشور تحمیل کردند تا نظام را از پای در بیاورند.

او ادامه داد: در این شرایط، شاهدیم که پارس جنوبی در زمانی ۲۰ ساله با وجود تحریم‌های ظالمانه در عرصه نفت و گاز توسعه یافته است.

استاندار بوشهر گفت: نخبگان و متخصصان کشور رشته‌های وابستگی را پاره کردند و اقدامات ارزشمند شرکت‌های دانش بنیان در پارس جنوبی گواه این مدعاست.

گراوند عنوان کرد: در شرایط سخت تحریم که دشمنان با همه ابزارهایشان می‌خواهند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند، اما نظام اسلامی در مسیر توسعه و آبادانی کشور حرکت می‌کند.

او بیان کرد: جنگ تحمیلی موجب شد کشور بنیه دفاعی خود را تقویت کند و امروز افتخار می‌کنیم که در حوزه نظامی به جایی رسیدیم که دشمن در محاسبات خود در عرصه نظامی، با برخورد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب فرصتی است تا گوشه‌ای از خدمات نظام را بیان کنیم، گفت: مدیران در ایام دهه فجر خدمات ارزشند نظام و دولت را بیان کنند تا مردم با توفیقات دولت آشنا شوند.

گراوند با اشاره به نوسازی ۶۰۰ کیلومتر شبکه آب در روستاهای استان در دو سال گذشته، افزود: ۱۵۰ هزار متر مکعب آب شیرین کن در استان در دست اجراست.

استاندار بوشهر با تاکید برتلاش در حوزه آب شهرستان کنگان، بیان کرد: دستورات لازم برای آغاز ساخت اسکله کنگان داده شده و این امر محقق می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.