به مناسبت دهه فجر خط تولید کارخانه نوشابه‌های انرژی زا در جنوب کشور و سردخانه چهار هزار تنی با هزینه‌ای افزون بر ۵ میلیارد تومان در کازرون افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهرام لطفی مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان فارس در مراسم افتتاح کارخانه نوشابه سازی انرژی زا گفت: این خط تولید با پرداخت چهار میلیارد تومان اعتبار و با مشارکت بخش خصوصی با سود ۶ در صد از صندوق کارآفرینی امید راه اندازی شده است.

او، بیان کرد: در دولت تدبیر و امید در شهرستان کازرون افزون بر ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب هزار و ۲۹۵ مورد تسهیلات پرداخت شده که با پرداخت این میزان تسهیلات برای بیش از دو هزار نفر شغل ایجاد شده است.

حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی کازرون نیز در مراسم بهر ه برداری از سردخانه چهار هزارتنی کازرون تصریح کرد: در شهرستان کازرون سالانه ۵۰۰ هزارتن محصولات زراعی و ۲۸۵ هزار تن محصولات باغی و افزون بر ۱۰۰ هزار تن محصولات دامی تولید می‌شود.

او، ادامه داد: در شهرستان کازرون ۵۳ واحد صنایع کشاورزی با ظرفیت بیش از ۱۲ هزار تن در حال فعالیت است که برای ۵۰۲ نفر ایجاد اشتغال شده است.

کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار