دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: به واسطه فرمایشات و اقدامات امام راحل بود که اسلام در کشورما متبلور شد.

اقدامات امام راحل اسلام را در کشور متبلور کردبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حمید شهریاری طی سخنانی در نشست شورای معاونین مجمع تقریبمذاهب اسلامی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به حق انفجار نور بود، گفت: حضرت امام (ره) حس می‌کرد خداوند با اوست و به همین دلیل هم از هیچ چیز نمی‌ترسید. ایشان  در سخنرانی‌های متعدد خود به ویژه در بهشت زهرا با جملات طوفانی که «من دولت تعیین می‌کنم، من تو دهن این دولت می‌زنم، من دولت تعیین می‌کنم، من به پشتیبانی این ملت، دولت تعیین می‌کنم» توانستند این حس معیت الهی را به ملت ایران تزریق کنند.

حجت الاسلام  شهریاری با تأکید بر اینکه سرنگون کردن حکومتی که سردمداران استکباری پشت سرش بودند، یک معجزه الهی بود، خاطرنشان کرد: اسرائیل، آمریکا و بسیاری از قدرت‌های استکباری حامی رژیم شاه بودند و حتی کشور‌های منطقه نیز از او می‌ترسیدند، اما امام با حس نیت توانست این حکومت را سرنگون کند.

او تأکید کرد: ارتباط قلبی که میان حضرت امام (ره) و ملت ایران ایجاد شد پایدار بوده و هرگز ازبین نخواهد رفت.

حجت الاسلام شهریاری، افزود: ما توانستیم دشمن بعثی را از مرز‌های خود بیرون کنیم و در ادامه با درایت‌های مقام معظم رهبری نه تنها مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی را محفوظ نگهداشتیم بلکه توانستیم این مرز‌ها را به مرزهای دشمن برسانیم و امروز مقاومت ما در  فلسطین است و این  امر با درایت مقام معظم رهبری محقق شد.

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حضور مردم در صحنه تأکید دارند، افزود: با نظریه پردازی و تدبیر مقام معظم رهبری در حوزه نظام اسلامی، جمهوریت نظام در زمان ایشان عمق یافت و توسعه پیدا کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار