معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان با صدور پیامی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در پیامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار استان خوزستان را برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین گرامیداشت سردار بزرگ انقلاب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دعوت نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دهه فجر سرآغاز دوباره طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران ثبت شد؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ بوده که امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش نمود. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن ملت انقلابی ایران، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیرو‌های کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

بی تردید ۲۲ بهمن ماه ۹۸ برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ خواهد بود و نمایشی بی مثال از پاسداشت ارزش‌های دینی و ملی و مانوری با شکوه از اقتدار و همبستگی مردم ایران اسلامی و مردم شریف خوزستان رقم خواهد خورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد وخاطره امام راحل وشهدای گرانقدر انقلاب بخصوص سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی از یکایک مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان خوزستان دعوت می‌نمایم، همه با هم، برای تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) همگام و همراه با ملت بزرگ ایران با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن که تجلی وحدت و همدلی ملت با آرمان‌های انقلاب است، شرکت نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.