خطیب جمعه شادگان حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، را حماسه‌ای جاوید نام برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی، خطیب جمعه شادگان گفت:مردم مومن و متدین ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، عشق و ارادت خود را نسبت به رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند و تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

وی  افزود: عملیات غرور آفرین والفجر ۵ در روز ۲۷ بهمن سال ۱۳۶۲ و با رمز مبارک یا زهرا (س) حدفاصل شهر‌های مهران و دهلران با هدف آزاد سازی مناطق عملیاتی و فریب دشمن بعثی در خروج از هور الهویزه در آستانه نبرد بزرگ عملیات خیبر آغاز شدکه  نیرو‌های سپاه و بسیج تحت امر قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با عبور از میدان‌های مین و موانع ایذایی، خود را به مواضع نیرو‌های دشمن رسانده و پس از چند روز نبرد سخت موفق به تصرف اهداف پیش بینی شده شدند.

حجت الاسلام شرفی بیان داشت: حادثه غم انگیز و تاسف‌بار تروریستی اتوبوس حامل حافظان فداکار و مرزبانان از جان گذشته وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن جمعی از دلاور مردان غیور کشورمان شد، بار دیگر ایران اسلامی را در غم و اندوه فرو برد و این اقدام نشانگر عصبانیت دشمنان از حضور مردم در صحنه‌های مختلف و پافشاری آنان بر استقلال و عزت ملی است.

خطیب جمعه شادگان تصریح کرد: در این راهپیمایی عظیم و پرشور بزرگ و کوچک، پیر و جوان، زن و مرد با در دست داشتن پرچم‌ها و تمثال مبارک مقام معظم رهبری و امام راحل عشق و ارادت خود را به آرمان‌های والای امام راحل و شهدا و ولایت نشان دادند.

انتهای پیام/م

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار