امام جمعه شوش گفت: مسئولان درددل مردم را بشنوند و ثابت کنند که خدمتگزار هستند و هدف خود را برای رفع مشکلات مردم متمرکز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش بیان داشت: مسئولان باید خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند و مردم انتظار دارند که مسئولان انتظارات جوانان همچون اشتغال، ازدواج و مسکن را برآورده سازند ضمن اینکه کارهای خوبی هم در این زمینه ها انجام شده است.

وی افزود:خدمت صادقانه برای مردم یعنی مدیریت جهادی، سر از پا نشناختن و اقدام به موقع، که بتواند مشکلات مردم را در زمینه بیکاری، تولید و معیشت برطرف کند.

امام جمعه شوش گفت:از مسئولان می خواهم که مشکلات مردم را بشنوند و در پاسخ به این همه آگاهی، بصیرت و حضور مستمر در صحنه، اقدام عملی برای حل مشکلات شود.

حجت الاسلام امام، درادامه با تقدیر از حضور تماشایی اقشار مختلف مردم شوش در راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: در این روز مردم ایران پیام اقتدار ملی و مبارزه با نظام سلطه را به جهان مخابره کردند.

خطیب جمعه شوش گفت:انصافا راهپمایی 22بهمن تماشایی بود و این تماشایی هم برای دوستان و هم برای دشمنان بود و آثار راهپیمایی و بیعت مجدد با این نهضت عظیم الشان و رهبری بود.

وی افزود: ویژگی های دیگر اینکه این نظام یک نظام مردمی است و هیچ جای دنیا مردم اینطور احساسی برنظام خودشان ندارند و ثابت کردید که این نظام یک نظام مردمی و الهی است و به آن اصول اصلی نظام که همان اسلام است پایبند هستید.

انتهای پیام/م

مسئولان هدف خود را برای رفع مشکلات مردم متمرکز کنند

برچسب ها: اشتغال ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.