دو هزار و ۸۴۰ سوادآموز دوره انتقال در مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان «رنج و گنج» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رمضان یوسفی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان صبح امروز در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی این مسابقه در شهرستان سنندج گفت: محتوای مسابقه با محوریت شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام «رونق تولید» نام گذاری شده، طراحی و همزمان با سراسر استان این آزمون امروز راس ساعت ۱۰ صبح برگزار شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: نهضت سواد آموزی به عنوان یک سازمان فرهنگی در رسالت و سیاست‌های خود با هدف توسعه و تقویت فرهنگ عمومی جامعه و ارتقای سطح آگاهی‌های سوادآموزان، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تقویت روحیه خود باوری و مشارکت در بین مخاطبین و تشویق آنان و خانواده هایشان به حمایت از رونق تولید این مسابقه را برگزار می‌کند.

در مقدمه این کتاب آمده است:

سال ۱۳۹۸ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "رونق تولید" نام گذاری شده است. هدف از این نام گذاری، آمادگی برای حل مشکلات اقتصادی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه‌ای است که از سوی دشمنان بر کشور تحمیل شده است. با رونق تولید می‌توان بیکاری، گرانی و رکود در تولید را کنترل کرد.

در این راستا سازمان نهضت سوادآموزی برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی کتابی را با عنوان "رنج و گنج" با موضوع رونق تولید در قالب چند داستان زیبا تهیه و تدوین کرده است.

امید است با مطالعه دقیق و به کارگیری نکته‌ها و رعایت پیام‌های آن با کار مجاهدانه و تلاش‌های مضاعف در رونق یافتن تولید ملی سهیم باشیم و تحریم‌های ظالمانه را بی اثر کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.