عرف گفت: باید بی‌طرفی خود را رعایت کنیم و آن چیزی که مُر قانون است بتوانیم در این انتخابات انجام بدهیم.

باید بی‌طرفی در انتخابات را رعایت کنیمبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت کشور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز چهل و یکمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی با امام راحل تجدید بیعت داشتیم؛ ما مدیران و پرسنل وزارت کشور هر ساله با امام راحل عهد می‌کنیم.

او ادامه داد: امسال با شرایط انتخابات سال مهمی داریم و مجری انتخابات وزارت کشور است.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: این تجدید میثاق معنا و مفهوم دیگری دارد که ان‌شاءالله بتوانیم امانت‌دار درستی در آرای مردم باشیم و حق الناس را رعایت کنیم.

عرف تاکید کرد: باید بی‌طرفی خود را رعایت کنیم و آن چیزی که مُر قانون است بتوانیم در این انتخابات انجام بدهیم.

صبح یکشنبه و همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور، اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان بحران کشور، جمعی از معاونین و کارکنان این وزارتخانه همراهی می‌شد، با حضور در حرم امام خمینی (ره) با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش شرکت کنندگان در این آئین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار