رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: شهروندان هر گونه تخلف رانندگان در حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری را به سامانه ۱۸۸۹ اعلام نمایند.

محمدرضا شفیعی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به تخلفات احتمالی بعضی از رانندگان اتوبوس‌های درونشهری، گفت: سامانه ۱۸۸۹ در دو شیفت کاری آماده دریافت گزارش تخلفات رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری است.

او با بیان اینکه: نظارت بر عملکرد ناوگان اتوبوس شهری به صورت دائم در جریان است و این سازمان در دو شیفت کاری، مشکلات رانندگان و تخلفات احتمالی آن‌ها را بررسی می‌کند، افزود: شهروندان تخلفات رانندگان را با ذکر مشخصات، تاریخ و شماره اتوبوس به سامانه ۱۸۸۹ اعلام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار راننده زیر مجموعه این سازمان هستند که کمیته انضباطی مسئولیت بررسی تخلفات این رانندگان را به عهده دارد.

شفیعی به سیستم گرمایش و سرمایش اتوبوس‌های دورنشهری اشاره کرد و ادامه داد: به مالکین ماشین‌های مدل سیصد و ۵۵ اعلام شده تا ماشین‌های خود را با مدل بالاتر و کولردار چهارصد و ۵۷ تعویض کنند که این اقدام تا سال آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار