مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان کرمان گفت: با روایتگری دانش‌آموزان کرمانی ویژه برنامه مدرسه انقلاب برای هشتمین سال متوالی در مدارس استان کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهران شیخی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان کرمان با بیان اینکه اجرای این طرح از ۱۲ بهمن همزمان با نخستین روز دهه فجر در مدارس استان کرمان آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد گفت: مدرسه انقلاب در تمامی مدارس متوسطه دوم با همکاری دانش‌آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح با محوریت و روایتگری خود دانش‌آموزان است و دانش‌آموزان از اتفاقات انقلاب از گذشته تا امروز و نگاهی به آینده روایتگری می‌کنند.

شیخی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری این بیانیه محور برنامه‌های ما قرار دارد و شیوه اجرای کار در مدرسه انقلاب براساس بیانیه گام دوم است.

او با بیان اینکه در گام اول اتفاقاتی که در گذشته انقلاب رخ داده و رقم خورده توسط دانش‌آموزان بررسی می‌شود بیان داشت: تلاش ما بر این است که در گام دوم به سمتی برویم که وظایفی که براساس بیانیه گام دوم به عهده جوان و نوجوان ما گذاشته شده اجرایی شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.