حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت: یک نامزد انتخاباتی باید نگاهش به توانمندی‌های داخل و امید دادن به جوانان باشد.

نگاه نامزد انتخابات باید به توانمندی‌های داخل و امید دادن به جوانان باشد حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی امام جمعه اسفدن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به سخنان رهبری، ویژگی یک نامزد انتخابات را داشتن روحیه انقلابی، دشمن شناسی، شجاع و صادق عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه برخورداری از فهم سیاسی برای تحلیل تو طئه‌های دشمنان داخلی و خارجی یکی از ویژگی‌های نامزد اصلح انتخاباتی است افزود: اگر نمایندگان مبارزه با فساد را باور داشته باشند، مبارزه با آن را پیشه کار خود قرار می‌دهند.

 حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های یک نامزد اصلح، جوان فکر بودن است و باید جوانان را باور داشته باشد.

امام جمعه اسفدن با بیان اینکه نامزد‌های انتخاباتی باید توانمندی ها‌ی خود را به صراحت برای مردم بیان کنند گفت: نمایندگان باید برای اجرای برنامه‌های خود از مشاورین خبره و متخصص استفاده کنند.

او با اشاره به ارزش جایگاه نمایندگی برای تحقق اهداف کلی گفت: نامزد‌ها قول‌هایی را متناسب با حدود اختیارات و توانمندی‌های خود وعده بدهند چرا که در صورت عدم اجرای وعده‌های خود موجب خدشه دار شدن اذهان عمومی نسبت به نظام می‌شود.

 حجت الاسلام عبداللهی والمسلمین اظهار کرد: اظهار نظر نمایندگان باید با شناخت تحقیق حصول علم باشد و در حوزه تخصص و وظایف خود اظهار نظر کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.