حجت الاسلام بابایی ماهانی نژاد نماینده باید نسبت به قوانین گذشته و نقایص آن‌ها اطلاع کافی داشته باشد و در جهت اصلاح آن‌ها تلاش نماید.

حجت الاسلام بابایی ماهانی نژاد امام جمعه فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:  در انتخابات  مجلس یازدهم  حضور گسترده مردم و همچنین انتخاب نماینده اصلح  دو نکته مهمی است که رأی دهندگان باید به آن توجه کنند.

او افزود: انتخاب نماینده اصلح یعنی در نظر نگرفتن حزب و گروه و لیست در انتخاب کاندیدا و انتخاب کسی که بیشترین صلاحیت و شایستگی را داراست.

 حجت الاسلام بابایی ماهانی نژاد گفت:  براساس بیانات رهبری شاخص‌های انتخاب نماینده انقلابی، ساده زیستی، قدرت برخورد با مفاسد اقتصادی، پاکدستی و انقلابی بودن می باشد.

امام جمعه شهرستان فردوس با بیان اینکه کاندیدا نباید نسبت به کار‌هایی که در حیطه قدرتش نیست به مردم وعده دهد افزود: او نباید رقبا را تخریب کند بلکه باید توانایی‌های خود را مطرح کند.

او با اشاره به این که وظیفه نماینده مجلس به درستی تعریف نشده است افزود: توقع از نماینده این است که حتی به صورت غیر عادلانه به شهر خود بیشتر رسیدگی کند در حالی که وظیفه نماینده وضع قوانین در قوه مقننه است.

 حجت الاسلام بابایی ماهانی نژاد تشریح کرد: نامزد انتخاباتی نباید از طریق رایزنی با بخش‌های مختلف اعتبارات را بدون دلیل به شهر خود اختصاص دهد.

بابایی ماهی نژاد با بیان این که وظیفه اصلی نماینده قانونگذاری می‌باشد نه رسیدگی به مسائل عمرانی و اقتصادی شهری که به آن تعلق دارد افزود: مسائل اقتصادی مربوط به قوه مجریه و دولت است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.