حجت الاسلام رادمرد گفت: شفافیت آرا باعث اعتماد عمومی می‌شود و نشان دهنده ثبات قدم نماینده است.

حجت الاسلام رادمرد  امام جمعه شهرستان آیسک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: شاخص‌های انتخاب نماینده شامل ایمان، تقوا، تخصص و تعهد نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا و به عبارتی انقلاب بودن می‌باشد.

او افزود: از آنجایی که وظیفه نماینده خدمت رسانی می‌باشد باید نحوه خدمت رسانی خود را با توجه به وظایف نمایندگی مطرح و توانایی‌های خود را بیان نماید.

حجت الاسلام رادمرد تصریح کرد: بیان سوابق و عملکرد کاندیدا نشان دهنده توانایی‌های او، میزان صداقت در مسئولیت‌های گذشته و برنامه‌ها و قول‌های کنونی اش می‌باشد.

امام جمعه شهرستان آیسک با بیان اینکه داشتن تیم مشاوره از الزامات کاندیدا نیست افزود: با این حال تیم مشاوره در انتخاب نامزد‌ها و اعتماد مردم نسبت به آن‌ها کمک می‌کند.

او با اشاره به اینکه نیازی نیست نامزد انتخاباتی همه تخصص‌ها را داشته باشد افزود: کاندیدا‌ها باید متناسب با کمیسیون‌هایی که در مجلس وجود دارد تخصص‌هایی را دارا باشد.

حجت الاسلام رادمرد  با تاکید بر اینکه نماینده باید نظرات و آرای خود را با شفافیت بیان کند افزود: این شفافیت نشان دهنده ثبات قدم نماینده و باعث اعتماد عمومی نسبت به او می شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.