در هشتمین روز دهه مبارک فجر هفت طرح با هزینه ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان خداآفرین به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،این طرح‌ها شامل فاز نخست پارک شاهد خمارلو، زیرسازی و آسفالت سه خیابان، دیوار حایل سنگی بافت قدیم و دوربین ثبت تخلفات رانندگی در شهر خمارلو و طرح تقویت ولتاژ برق روستای دریلو بود.

۱۰ طرح برق رسانی و کشاورزی هم در مراغه افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل احداث، تقویت و اصلاح شبکه برق در ۹ روستا و یک باب گلخانه در روستای نُواست که با صرف ۳۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

در ملکان ۲ واحد فرآوری وبسته بندی کشمش، یک واحد آموزشی بنیاد برکت وساختمان جدید شهرداری افتتاح شد.

برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

در شهرستان هوراند دکل مخابراتی تلفن همراه دو روستا با هزینه کرد ۱۵ میلیارد ریال و طرح سازه کنترل سیلاب و حفاظت خاک روستای کویر با هزینه ۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۳ طرح عمرانی درروستای افشرد بخش خواجه شهرستان هریس شامل احیا ولایروبی قنات، اصلاح شبکه انتقال آب آشامیدنی و احداث دیوار محوطه مدرسه این روستا آغاز شد.

اهالی روستای کلجاه اسکو هم شاهد افتتاح مسجد خیرساز با هزینه دو میلیارد تومان بودند.

ساختمان اداری تامین اجتماعی آذرشهر، یک باب مدرسه خیرساز در روستای فیروز سالار و یک خانه بهداشت خیرساز در روستای دستجرد بخش گوگان و فاز اول روکش آسفالت بزرگراه آذرشهر هم افتتاح شد.

۵ طرح مخابراتی، دو طرح گازرسانی روستایی و یک واحد گلخانه با هزینه ۱۷ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان در عجب شیر به بهره برداری رسید.
خانواده دارای ۳ عضو معلول تحت پوشش بهزیستی بناب نیز امروز خانه دار شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، طرح عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.