نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی نسل سوم و چهارم انقلاب را پرچم‌داران گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از زمینه‌های پرچم‌داری حضور مداوم در تمامی عرصه‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب دبیرستان دخترانه مرحوم کلکته‌چی، گفت: دانش‌آموزان فعال در زمینه‌های تشکیلاتی، باید در تمامی زمینه‌ها ممتاز باشند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی،اصلی‌ترین دست‌آورد انقلاب را، تحول عظیم فرهنگی کشور دانست و افزود: انقلاب اسلامی زنان و دختران ایران را، از استفاده ابزاری نجات داد، وبه آن‌ها کرامت و بزرگی بخشید، به طوری که الگوی زنان و دختران جامعه‌ی ما امروز بزرگانی همچون حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) است.

او در ادامه، با خرسندی از تفوق نسل سوم و چهارم به مفاهیم انقلاب و تسلط آن‌ها به تاریخ و مبانی انقلاب اسلامی، افزود: دانش‌آموزان فعال در تشکیلات بسیج، انجمن اسلامی و اتحادیه‌های دانش‌آموزی باید در همه‌ی زمینه‌ها بخصوص علمی و پژوهشی، جزء دانش‌آموزان ممتاز و الگو باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، نسل سوم و چهارم انقلاب را پرچم‌داران گام دوم انقلاب اسلامی دانست، و گفت: یکی از زمینه‌های پرچم‌داری، حضور مداوم در تمامی عرصه‌ها است، و صحنه ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی به پرچم‌داری نسل جدید، دشمن شکن خواهد بود.

 داوری، مدیر دبیرستان کلکته‌چی گفت: سومین دور نمایشگاه مدرسه انقلاب به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی توسط دانش‌آموزان فعال در بسیج، انجمن اسلامی و اتحادیه دانش‌آموزی با ۱۵ غرفه در زمینه‌های، انقلاب و آغاز عصر جدید، استقلال و ازادی، جنگ گفتمان‌ها، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی و ... ایجاد شده است.

او افزود: مسئول هر غرفه در رابطه با موضوع غرفه‌ی خود به مراجعه کنندگان توضیح ارائه می‌دهد.

همچنین در مراسم از سامانه مدرسه هوشمند لیان توسط امام جمعه تبریز رونمایی شد. این سامانه در زمینه‌های، آموزش و تدریس انلاین، آزمون‌گیری انلاین، حضور و غیاب، و ثبت نمرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.