رئیس دیوان عالی کشور گفت: در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و فعالان اقتصادی سربازان مبارزه با این جنگ هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور  در نشست صمیمی با فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی در اتاق بازرگانی با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و فعالان اقتصادی سربازان مبارزه با این جنگ هستند، خاطرنشان کرد: کسانی که دلشان برای انقلاب می‌سوزد و هدفشان راه افتادن چرخ اقتصاد کشور است باید به هر طریق ممکن توسط قوای سه گانه پشتیبانی شوند.


اوافزود: نکاتی که عزیزان و فعالان اقتصادی مطرح کردند حساس و قابل توجه است که باید برایش فکری شود و با توجه به عملکرد ریاست محترم دادگستری آذربایجان شرقی که واقعاً حامی خوبی برای فعالان اقتصادی بودند و نیز حمایت ریاست محترم قوه قضاییه بر این است که فعالان اقتصادی را حمایت و تقویت کنیم.


او افزود: قوه قضاییه جداً در صدد حمایت از فعالان و تولید کنندگان است چرا که شعار مقام معظم رهبری در سال ۹۸ رونق تولید است که باید محقق شود، پس باید یک گروه تخصصی تشکیل داده و دغدغه‌ها را به صورت مکتوب به دیوان عدالت اداری گزارش کنیم تا اگر نیاز به قانون است رسیدگی شود.


او با بیان اینکه در قوه قضاییه بن‌بستی نداریم و سران قوا هر تصمیمی بگیرند رهبری نیز آن را تایید می‌کنند تاکید کرد: بعضی از دغدغه‌ها قابل حل است لذا باید مسائل را مطرح و راهکار‌ها را مشخص و اعلام کنندو مسائل اقتصادی در شعبه‌های خاصی رسیدگی شود.


حجت الاسلام مرتضوی مقدم خاطرنشان کرد: دشمن تمام امیدش این است که با تحریم اقتصادی ایران را به زانو درآورد، همانطور که در جنگ تحمیلی امید داشتند یک‌هفته‌ای کشور را بگیرند، اما توسط مردم و بسیجیان عزیز مایوس و ناامید شدند.


او در بخش پایانی سخنان خود به وجود قرص و دیگر موارد در مواد غذایی اشاره کرد و آن را یک توطئه دانست و افزود: این کار توطئه دشمنان است تا شرکت‌ها را از رونق بیفتند، هم تحریم می‌کنند، هم ضربه اقتصادی وارد می‌کنند، اما مردم ما آگاه و هوشیار اند و توطئه‌ها را متوجه می‌شوند لذا باز هم دشمن ناامید خواهد شد.


در ابتدای جلسه موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: از زمانی که آیت الله رئیسی عهده‌دار قوه قضاییه شده اند برنامه‌های تحولی را در دستور کار خود قرار دادند و در این یک سال یک امیدی در دل آحاد ملت ایران ایجاد کرده‌اند.


اوافزود: از جمله برنامه‌های ایشان تکریم ارباب رجوع، حمایت از تولید و مبارزه با فساد بوده است که بخش عمده مبارزه با فساد زمینه را برای توسعه واحد‌های تولید و اشتغال فراهم می‌کند.


خلیل اللهی خاطرنشان کرد: امروز با تلاش همکاران بنده حدود ۱۵ کارخانه که با مشکل مواجه بودند با یک اراده و خِرَد جمعی به یک کارخانه مولد و صادر کننده تبدیل شده است و ۱۵۰۰ نفر که امکان بیکاری برایشان وجود داشت در حال کار هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.