رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: اعضاء خانواده ایثارگران با حمایت و پرستاری جهادگونه خود از جانبازان دوران دفاع مقدس اجر شهدا و ایثارگران را نصیب خود می‌کنند.

دیدار رئیس کل دادگستری استان از ایثارگران دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: اعضاء خانواده ایثارگران با حمایت و پرستاری جهادگونه خود از جانبازان دوران دفاع مقدس، اجر شهدا و ایثارگران را نصیب خود می‌کنند.

خلیل‌اللهی به مناسبت ایام دهه فجر در دیدار دوتن از ایثارگران دوران دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران را اشخاصی ثابت قدم در راه دین خواند، که با دفاع از خاک مقدس کشور، اسلام و ولایت، دین خود را به کشور پرداخته‌اند، و در حال حاضر این وظیفه‌ی ما است که با دیدار از ایثارگران و خانواده آنها، ارادت خود را به خانواده و خود آن‌ها ثابت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان که به همراه جمعی از معاونین و مسئولین دادگستری، جهت تکریم جانبازان و خانواده آن‌ها در منزل یادگار دوران دفاع مقدس، اقای محمدرضا احسانی حضور یافته بود، گفت: اقای احسانی، در دوران جنگ تحمیلی از مرز‌های کشور، اسلام و مردم دفاع کرد و در حال حاضر در کسوت قاضی دادگستری به دفاع از حق و حقیقت می‌پردازد.

خلیل‌اللهی به همراه هیئت همراه، در دیدار یکی دیگر از جانبازان جنگ تحمیلی، خانواده ایثار گران را سهیم در جهاد، جهادگران دفاع مقدس دانست، و افزود: اقای خدام‌علی زیرک که به عنوان یکی از نیرو‌های دادگستری در حال خدمت به مردم است، جزء نیرو‌های مخلص و پر کار دادگستری است، که نشان دهنده این است که ایشان در دوران جنگ تحمیلی، از روی اخلاص خود به دفاع از میهن، اسلام و ولایت پرداخته است.

رئیس کل دادگستری استان، هدف از این دیدار‌ها را ضمن پاسداشت مقام ایثارگران، تکریم خانواده آن‌ها دانست و افزود، این خانواده ایثارگران هستند که با حمایت‌ها و پرستاری‌های جهادگونه خود از این عزیزان، مشکلات ناشی از جراحت‌های جنگ را برای جانبازان قابل تحمل می‎‌کنند، و آن‌ها را برای خدمت به مردم آماده می‌سازند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.