کلنگ احداث ۱۵ زمین روباز چمن مصنوعی در محلات کم برخوردار کرمانشاه از محل کمک‌های خیرین ورزش یار با حضور رئیس کمیته ملی المپیک در کرمانشاه به زمین زده شد.

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرهمند سال افزون مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : خیرین ورزش‌یار استان برای احداث ۱۵ زمین روباز چمن مصنوعی حدود ۹ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

او گفت : البته براساس توافقی که با خیرین ورزش یار در استان داشتیم قرار براین شد از این تعداد زمین، هشت زمین در پارک‌ها با همکاری شهرداری، سه زمین در مدارس با همکاری آموزش و پرورش و چهار زمین هم در سطح شهر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ساخته شود.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: فضای لازم برای احداث این تعداد زمین از سوی سه دستگاه شهرداری، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان تامین و اعتبار آن هم توسط خیرین پرداخت می‌شود.

او بابیان اینکه برای احداث هر زمین حداقل هزار متر فضا و بصورت میانگین ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده، افزود: تمرکز ساخت این زمین‌ها در محلات محروم و مناطق حاشیه‌ای است.

سال افزون گفت: طبق برنامه ریزی که انجام شده، در کنار هر زمین نزدیک به ۶۰ متر فضای اداری شامل رختکن، دوش، سرویس بهداشتی و... خواهیم داشت.

رئیس کمیته المپیک در ادامه سفر کاری یک روزه خود به کرمانشاه، افتتاح استخر سرپوشیده شهرک دولت آباد و شرکت در نشست شورای اداری استان و افتتاحیه رقابت‌های ورزش باستانی و زورخانه‌ای جام ستارگان را در برنامه دارد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.