مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از اعزام کاروان انقلاب به روستا‌ها و نقاط مرزی استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

سفر کاروان انقلاب به مناطق محروم استان خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: تمامی برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده در این کاروان در جهت برطرف کردن موانع و مشکلات مردمی در مناطق محروم و همچنین حفظ وحدت، مقاومت در مقابل هجمه‌های دشمنان کشور پیش‌بینی‌شده است.

الهی راد بابیان اینکه در قالب این کاروان خدمات متنوعی همچون پزشکی و درمانی، فرهنگی، مشاوره، کاروان سلامت، پیک سیار امید و اکران فیلم به مردم این نقاط ارائه می‌شود، افزود: این کاروان طی دهه فجر به سه‌نقطه محروم استان اعزام می‌شوند.

او منطقه گیفان را اولین هدف کاروان انقلاب و ارائه خدمات متنوع عنوان کرد و گفت: این کاروان در دومین روز دهه فجر در روستا‌های این منطقه ساکن شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار داشت: منطقه حصار چه نیز در ۱۵ بهمن‌ماه میزبان کاروان انقلاب است که در قالب این کاروان خدمات مهمی ازجمله ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم ارائه می‌شود و همچنین سومین سفر کاروان انقلاب منطقه شیرین سو و خر توت است.

الهی راد افزود:  در قالب این کاروان دیدار‌هایی به‌منظور بررسی مشکلات و نیاز‌های خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.