نمایش خیابانی زیر پوست شهر از ۲۴ بهمن در پیاده‌ راه فرهنگی رشت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایش خیابانی زیر پوست شهر به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی در پیاده‌راه فرهنگی رشت اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه، این نمایش خیابانی به موضوع زن و اعتیاد می‌پردازد، افزود: نمایش خیابانی زیر پوست شهر، کاری از گروه تئاتر مارلیک به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و با مجوز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ۲۴ تا ۳۰ بهمن‌ماه به‌مدت یک هفته، ساعت ۱۷ برای مردم فرهنگ‌دوست شهررشت اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مواد مخدر، این معضل خانمان‌سوز اجتماع، راه را به سمت زنان و دختران شهر باز کرده است و چه بسیارند زنان و دخترانی که با بهانه‌های مختلف درگیر این معضل شده اندو آن‌هایی که باید مادر باشند باید همسر باشند و دختر خانواده‌ای، اکنون که دچار اعتیاد شده‌اند همه این‌ها را به نابودی کشانده‌اند.

قاسم مصفا با بیان اینکه، نمایش خیابانی زیر پوست شهر با نگاهی انتقادانه به اجتماع، زندگی چند زن را در شهر نشان می‌دهد که چگونه مواد مخدر باعث نابودی زندگی‌شان شده است، افزود: ریحانه حسین‌زاده، نازنین صابر، شکیلا محسنی، نگین حبیبی و خشایار گران‌سایه در این نمایشبه ایفای نقش می‌پردازند.

او درپایان تصریح کرد: دیگر عوامل اجرایی این نمایش طراح فضا: هومن میرمعنوی، طراح لباس: طاهره فداکار، طراح گریم: شهربانو شهبازنژاد، آکسسوار و دکور: سپاس خانی، محمد امیدی، مصطفی رهبری و دستیار کارگردان: ریحانه حسین‌زاده هستند.

 

انتهای پیام / ق

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.