نمایش کودک ماجرای ناآباد از امروز در لنگرود اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: نمایش کودک ماجرای ناآباد از امروز تا ۲۲ آذرماه در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به‌روی صحنه می‌رود.

او افزود: نمایش ماجرای ناآباد به نویسندگی عبدالله بهادری و کارگردانی سیده مائده هوشیار، با مجوز رسمی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دو شیفت صبح (ویژه مدارس) و عصر (ویژه خانواده‌ها) در لنگرود اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود، با بیان اینکه این نمایش مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است و خانواده‌ها به‌همراه فرزندانشان می‌توانند از آن دیدن کنند، افزود: نمایش ماجرای ناآباد، ماجرای لوازم‌التحریر و عروسک‌های ایرانی است که در این دوره کمتر مورد استفاده بچه‌ها قرار گرفته و گرایش کودکان در حال حاضر به گوشی و تبلت و بازی‌های کامپیوتری است.

سهراب مقدسی گفت: احمد شریفی، جواد سوادی، نسترن مرزبان، مجتبی سارمی، ندا عباس‌پور، فاطمه شعبانی و مائده هوشیار در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان برای هماهنگی می‌توانند با شماره ۰۹۱۱۹۴۵۲۱۳۷ تماس گرفته و یا با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به آدرس پارک فجر اقدام به تهیه بلیط کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: وزارت ارشاد ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار