مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه نوزدهم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

وقوع چند فقره سرقت در نقاط مختلف خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در نقاط مختلف شهرستان خرمشهر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت از قبیل سیم برق، وسایل خودرو، داخل خودرو، اماکن خصوصی وسایرعناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

سرهنگ ترکارانی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری سارقان بعنف تلفن همراه در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه در یکی از مناطق شهر آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ با کار اطلاعاتی کمتر از ۲۴ ساعت ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ۵ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهات سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

توقیف یک فروند دوبه تجاری باکشف محموله ۲۵ میلیاردی خمیر دندان

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان، دریابانان آبادان حین کنترل شناور‌های عبوری در دهانه بهمنشیر، به یک فروند شناور تجاری که از سمت کشور‌های حوزه خلیج فارس به سمت بندر " چوئبده " در حال حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده، ۲ هزار کارتن معادل ۱۶۸ هزار عدد خمیر دندان خارجی قاچاق که بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه با اشاره به دستگیری ۷ متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۵ میلیارد و دویست میلیون ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

سردار پاکباز در پایان خاطرنشان کرد: دریابانان خوزستان با اشراف بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی، از ورود هرگونه کالای قاچاق به کشورجلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.