مهم‌ترین حوادث امروز (شانزدهم بهمن سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (  چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حریق خودرو در خرمشهر

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۰ صبح امروز یک مورد حریق خودرو ، واقع در بلوار ساحلی  اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱(مرکزی) به محل حادثه اعزام شدند.

حریق خودرو ، واقع در بلوار ساحلی

او ادامه داد: ماموران آتش نشانی ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه، حریق به وسیله آب اطفاء شد.                                         

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر افزود:خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت .

 دستبند پلیس آبادان بر دستان سارق کیف قاپ

سرهنگ سیدمحسن تقی زادهفرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در آبادان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار این فرماندهی قرارگرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۵ آبادان با کاراطلاعاتی یک نفرسارق کیف قاپ حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۶ عدد کارت عابر بانک، یکدستگاه موتورسیکلت و ۶ عددکیف زنانه سرقتی کشف شد، اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۹ فقره کیف قاپی در نقاط مختلف شهرستان آبادان اعتراف کرد.

سرهنگ تقی زاده در خاتمه تصریح کرد:متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد.

                        

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.